Susa Web Tools
بی انصافی کردی...
ミ★ミعاشقانه ترین حرف ها...واسه دل خودمミ★ミ

امروز دلم اونقد شکست که دیگه دلی واسم نمونده ...

سلام

این آهنگو برای آروم شدن دل خودم گذاشتم

http://navidr.persiangig.com/image1387/Zemestan/12-25/Zendegi_Siah.jpg

 

Flash Animation

اگر غمهاتو از یادت نبردم

ولی که پا به پان غصه خوردم

اگر به قول تو هیچی نداشتم

واست از مهربونی که کم نزاشتم

اگر واسه تو دلگرمی نبودم         ♥   ولی در حد سرگرمی که بودم

بی انصافی نکن تغییر کردی    ♥  منو از زنده بودن سیر کردی

ولی باز به تو حصی خاص دارم     ♥   عزیزم خوب منم احساس دارم

از عشقت بی رمغ شد تارو پودم   ♥   منو برگردون اون جایی که بودم

 



نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت6:47---14 آذر 1390

این روزهای دلخراشــــ

پر از صدای قِچ قِچ آرزوهــــــــا

زیر دندانهای آسیاب روزگــــــــــار

تکه تکه ، خرد می شونــــــــــــد

آهنگ روزهایـــــم

آغشته به تکرار همین خرده آرزوهاستـــــــــــ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:,ساعت 22:55 توسط مهدی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت




كد موسيقي براي وبلاگ